tisdag 30 november 2010

30 November

Ingen mjölk eller pålägg, ska jag behöva masa mig ut i denna kylan innan jag vaknat :(
Jag vaknade iofs runt 6 då min syster hade "panik" och behövde hjälp med sin internetbank, så hon smsa mig. Kan ju säga att det går BETYDLIGT lättare att logga in om man inte använder sin handelsbanks dosa och Nordea kort. Sen efter det skulle jag somna om, eller nä vi tar toa innan. NU nej inte då heller för då har någon i magen vaknat så jag kunde inte somna för det. Sen börjar man tänka, ja det vore enklare om man tog bort den funktionen! Så jag känner mig levande begravd just nu OCH hungrig.
Fick upp min julstjärna igår i alla fall, utan att ha sönder den. Stor framgång för jag har noll tålamod med sånt där, något år fläckte sig stjärnan och det slutade med att jag kastade allt i golvet och stampa på den.

Nä nu måste jag gå ut innan jag (vi) dör av hunger!!!
XOXO


1 kommentar:

Pilla sa...

Haha, känner igen det där med pappstjärnan ;) Jag blev så irriterad på en sån för några år sen att jag tillslut knycklade ihop skiten å kastade iväg den. Å det får man ju såklart höra varje år, särskilt om jag råkar stå å titta på en pappstjärna i affären å funderar på att köpa en :S