måndag 8 november 2010

Hård morgon

Ja när klockan ringde var jag fantastiskt trött, första tanken var -Är det inte helg snart? Nä det är måndag kom jag på och kände hur någon sparkat på mig. Men det fina med mitt jobb (och det finns faktiskt en hel del bra saker) är att när vi jobbar helger så innebär de att vi får vara ledig mitt i veckan. Så på onsdag skall det SOVAS! I natt var det första gången på länge jag fått sova en hel natt utan toalettbesök, vaknade en smulan förvånad och undrade om jag gått i sömnen. Är det inte roligt och läsa om hur många gånger jag behöver gå på toa mitt i natten för att kissa? :) HAHA
Jag veeeet mitt liv har blivit tråkigt men va fan ska man göra?! Ska ju bli mamma = lugna och fina dagar och MYCKET ansvarstagande, så that´s me now. Har märkt att jag tar mig på magen väldigt ofta och klappar, å nu har jag lagt till att prata med magen. Känns ju skönt för ibland (inte jätte ofta men det hände) så prata jag med mig själv, känns ju lite bättre att faktiskt ha någon att prata till :)

XOXO



Underbar tolkning av September! Bäst var nästan när Petter och September gjorde den tillsammans. Men fan vad grym det blev nu :)

Inga kommentarer: