söndag 7 november 2010

Weekend paus

Tog mig en mini ledighet från bloggen i helgen, även jag tar ledigt ibland. Fredagen blev det jobb, sedan hämta biljetterna till HARRY :) Upp mot Uddevalla, bussresan dit var livlig. Var jag och min syster....och Thea såklart. Så det var upp och ned, dra av folk kepsar, bita, suga på saker, skrika, kasta av sig kläder. Den vägen har inte känts längre faktiskt :) Men det gick bara man är smart och tar med sig färdkost!
Hade en myskväll med Lotta på fredag, det blev lite grillad kyckling, sallad och baguette. Sen var det vidare till Dalsland dagen efter, umgicks lite med lillebror och mamma. Kvällen/natten spenderades hemma hos pappa men först skulle Thea flänga omkring och dra i alla saker som faktiskt man kan flytta på. Jag har aldrig sett ett sådant barn med såååå mycket energi och inte som kan charma en så lätt heller ;) Det blev ju dop på söndagen för min halvbrors son Leon, som var super duktig i kyrkan. Hörde mest att han pratade, gick förvånansvärt snabbt i kyrkan. Kanske för att man inte står där uppe själv och försöker le fastän man är super nervös. En vän till Leons mamma Marita sjöng i kyrkan, vet inte vad det var men ja vad ska jag säga. Jag börja grina, Sandra frågade mig i bilen grinade du med? Ja det gjorde jag, asså ALLA grina sa hon utan jag :) Har aldrig sett henne gråta för sånt där tjafs men jag kände mig nästan dum där jag satt och bölade så store krokodiltårar rann ned för kinderna. Skönt att höra att man inte var ensam ;) Det blev ett silverhalsband med en "killig" fotboll på och ett kort jag beställde av en kompis. Ett super fint kort och det skickades runt bland alla, flera stycken tog kort med kameran alla var mycket imponerade. Var kul att det uppskattades så mycket! Angelica som gjorde kortet är verkligen jätte duktig, besök gärna hennes blogg här.

Det är väl dags för sängen nu antar jag. Tack underbara pappa som körde mig, syster och Thea hem. Älskar dig!

XOOX

2 kommentarer:

Pappa sa...

Älskar Dig Med!

Angelica/Smurfmamman sa...

ahhh vad söt du är som har med mig och kortet i din blogg *puss*