måndag 24 januari 2011

Brio skötväska

Snart dags att gå till jobbet igen efter en underbar helg. Jag sov över hos min pappa ändå i Färgelanda jag orkade inte flänga fram och tillbaka absolut inte så sent. Kändes lite tråkigt att komma hem men det känns bättre idag. Passade på att handla när jag kom från bussen igår jag har aldrig känt att jag snart kastar påsen eller väskan och skiter i alltihop, det var så j****vla tungt. Jag orkar inte bära hem mjölk, juice och fil på samma gång längre, vill att Kathleen kommer snart så jag kan använda barnvagnen :) är ju inte enda anledningen haha
Försök att ringa min tandläkare idag igen då var jag nr 2 i kön sen nr 1 och efter det så var alla telefonister upptagna så det kopplade ned. Tandläkaren som jag har är underbar men receptionisterna är ju heeelt inkompetenta och det är bara inte för att dom inte svarade nu. Orkar inte bli irriterad så här tidigt på morgonen, hade tänkt att åka in till stan och kolla på skötväska.

XOXO

Inga kommentarer: