måndag 3 januari 2011

I min vita goa badrock

Jag har städat och städat, flyttat tillbaka möbler, varit på mvc och mätt magen, handlat, kokat knäck. Min lediga dag är slut nu och här sitter jag nu ny duschad i min vita goa badrock, jag passade på att lägga en ansiktsmask. Knäcken blev i alla fall super god och PRECIS i den mjuk/hårdheten jag vill ha den, jag är så imponerad av mig själv.
Jag är verkligen kär i min dammsugare, kärlek säger jag bara! Kan inte hjälpa det men det är ju nästan så att trät på parketten följer med, inte ett jäääävla barr så långt ögat kan nå och ingen annan smuts heller :)
Hade behövts två dagars ledighet när det finns så mycket efter jul och nyår att göra.
Sen försökte jag på mig att byta shampoo och balsam, jag är inte riktigt säker på om jag är så nöjd. Detta kommer verkligen bli svårt jag som älskade mitt Sebastian shampoo :(

Idag fick jag beröm av min barnmorska att jag hållit min vikt så fint över jul och det blev jag riktigt glad över. Men jag vill att tiden ska gå fort, fort, fort nu! Vill ställa fram alla barnsaker, packa min lilla väska för BB, hålla min lilla tös, gå på mammaledig, ha sommar :)

XOXO

Inga kommentarer: