onsdag 12 januari 2011

Helt underbart!

Jag kan inte NOG säga hur mycket jag uppskattar Minna, fått mig att kunna må så himla bra under graviditeten. Utan dom så hade jag varit en nervvrak pga många anledningar som man funderar på som ensamstående mamma. Idag var jag iväg på möte hos dom, försäkringskassan var där på informationsmöte. Blev förvånad över hur mycket jag faktiskt kunde och hur välinformerad jag redan är, pga att jag tagit reda på mycket genom deras hemsida. Så jag var riktigt stolt över mig själv. Sen träffa jag en tjej som jag tog följe med en bit på vägen, så jävla cool brud och sån attityd! Loved her :) Synd att hon inte är i min mammagrupp. Sen kör föräldragruppen igång vecka 8 då jag gått på havandeskap så jag behöver inte ändra om några arbetstider och det är ju väldigt bekvämt. Och med dessa rader går väl jag och lägger mig :) Somnade vid halv tio igår och sov 12h, helt underbart!

XOXO

Inga kommentarer: