söndag 2 januari 2011

Imorgon då händer det!

Tänkte försöka ha kvar granen tills den 7:e sen åker den ut som det ska vara. Men nu ser den jävligt ledsen ut så ikväll ska jag jobba men imorgon är jag ledig så då åker den ut. Satt och fundera på hur jag skulle få ut den utan att barra ned HELA lägenheten men det har den nog fixat själv. När jag tagit ur kulor, glitter och ljusen så har nog den inte ett barr kvar, så jag är inte lika orolig längre! Så imorgon skall det göras en del. Hmm känns som jag har någon tid att passa imorgon med KAN vara Mvc, får kolla i kalendern :) Tänk det är bara drygt 3 månader kvar tills lillan kommer, helt sjukt ibland känns det så himla overkligt nästan lite skrämmande. Och jag är fortfarande förvånad över att min mage är så stor och att det ibland sparkar å hickar inuti i den. Kroppen är det mest fantastiska i hela världen, allvarligt! Med dom orden så går jag till jobbet och gör det som jag gör bäst ;) haha

XOXO

Inga kommentarer: