tisdag 25 januari 2011

Exakt 12 veckor kvar

Blev ingen skötväska igår, dom var slut i butiken så man var tvungen att beställa men den kommer i veckan :) Nu har jag börjat bli hungrig på nätterna när jag går upp på toa, så där hungrig så det gör ont i magen. Eller så kommer det super tidigt på morgonen, är väl för att jag inte kan äta normala portioner längre känns som det är "fullt" i magen innan jag börjar äta. Och det är helt sjukt hur tungt det har blivit med magen bara från förra veckan till denna, inte roligt att jobba igår. Kändes tungt och obehagligt att skutta runt där med magen, nu är det tre veckor kvar och exakt tolv veckor kvar till BF. Ställde mig på vågen när jag var hemma hos pappa och har inte gått upp något sen julas och det känns kul :) tror jag...så länge det är bra men det tror jag. Låg liiite i överkant så det kan inte gjort så mycket att jag står stilla på vågen just nu. Sitter och skriver om min vikt och på samma gång tänker jag -Hmm vad ska jag äta till frukost? :) Så det är väl det jag ska göra nu då....sen blir det till att vila lite efter frukost. Vaknade så himla tidigt och kunde inte somna om, I´m pregnant so shoot me!

XOXO

Inga kommentarer: