söndag 30 januari 2011

Countdown

Blä blev jätte hungrig för en stund sedan, kött hungrig. Kunde få sånt där sug efter kött innan jag var gravid, så fick jag det ikväll så jag åt men nu mår jag så där illa. Äcklar bara mig själv.....whäää. Många saker äcklar en när man är gravid, som gubben på bussen som satt framför mig och tuggade tuggummi. Satt och smaskade och tuggade med öppen mun, drog det runt tungan. Jag kände blä, blä, blä STÄNG MUNNEN. Jag vill inte se ditt tuggummi göra volter i munnen, han smaskade som en tonåring och han var ja 50år? Satt med sin sambo? Och det var så osmakligt. Sånna där konstiga grejen kan man känna :) Eller ja konstigt var det inte men skulle inte mått illa av det innan jag blev gravid skulle bara tycka att det...irriterande.
Skitsamma nu ska försöka att inte drömma om det :) Min sista helg är i alla fall gjord nu och 11 pass kvar....sen får jag VILA. Men imorgon är jag ledig och då ska jag göra just det, vila sen blir det nog en fika i stan.

XOXO

Inga kommentarer: