fredag 21 januari 2011

Hemma igen

Idag var det en helt underbar dag på jobbet, alla kände att det var fredag. Nja ända fram till ska klumpa mig och springa över till nybygget för att köpa mat, halkar och ramlar. Slår upp armarna och mina knän, självklart ska jag få ett trappsteg i magen :( Kom upp på benen och in på avd där kom mina kära kollegor och hjälpte mig. Tvättade min sår och la om, så ringde jag Östra å fråga det var ju bara sätta sig i en taxi. Gjorde ctg, ultraljud och andra undersökningar men allt såg bra ut tack gode gud. Kan ja sluta ramla och slå mig nu!? Jag har ju kunnat hålla mig på fötter hela vintern men NU när isen nästan är borta då ska jag ramla, jävla crocs super dåliga ute.
Så ja det blir ju ingen Färgelanda idag får åka upp imorgon istället för nu ska jag vila.

XOXO

Inga kommentarer: