tisdag 25 januari 2011

Lite kvar på shoppinglistan

Slängde på mig lite kläder och drog in till stan förut, stor shoppade på apoteket, hämtade skötväskan. Nu har listan med saker kvar till barnet minskat med hälften och det känns underbart skönt. Så hann jag med att svänga in till banken och fixa min e-legitimation. Åkte hem och lagade lite korvstroganoff till lunch/middag. Jag fick verkligen lägga band på mig själv när jag var inne på HM för det finns så mycket fint till nyfödda :) här är några exempel och den gula pyjamasen vill jag verkligen köpa! Har ingen pyjamas i strl 50 än så jag kanske köper den i alla fall. Men som sagt har inte köpt något än för det finns så mycket saker som måste köpas först innan jag tänker på kläder eftersom jag fick låna en del kläder av min syster.


XOXO

Inga kommentarer: