tisdag 11 januari 2011

Helt paff

Min dag började uselt, problem med bussar och sen till jobbet. Jag jobbade kvällen innan så jag visste hur mycket jag hade att göra när dagen väl startade men det var så himla kul fastän jag hade skit mycket att göra och sprang fram å tillbaka på jobbet hela dagen. Känns skit knepigt trodde det skulle bli en av dom längst dagarna i mitt liv :)
But nooo det vände väldigt snabbt!

Kathleen satte igång och sparka när vi satt på expeditionen så jag tog snabbt Annas (mamma nr2 och MIN sekreterare) hand, självklart så slutade hon direkt. Brukar vara så :) sitter på rapport och använder magen som "bord" så börjar hon sparka som en galning så slutar jag skriva för att lägga händerna på magen och gissa vad hon gör då? Jo precis slutar :)
Kan ju säga att det känns lite konstigt att ha någon på insidan som sparkar på ens revben, urinblåsa men det som känns konstigast är ju när hon sparkar bakåt/inåt. Har ju inte haft många som sparkat mig i magen/tarmarna och inte nog med det men från insidan :) Då är det 98 dagar kvar till beräknad förlossning, nu när jag mår rätt bra är det mysigt men jag vill allt det ska bli April nu.




XOXO

Inga kommentarer: