torsdag 10 mars 2011

Badhuset var länge sedan

Oj vad trött jag är :) fast så där skönt trött. Jag packade min väska och palla mig iväg till badhuset och tog mig ett dopp, tänkte jag skulle se om jag kunde ta några längder. Haha det är ju skit jobbigt att simma när man är gravid höll mig närmast linan hela tiden, den ena efter den andra sammandragningen kom. Kände mig inte SÅ mycket lättare, va som en val gick ned i vattnet och upp :) Men det kändes skönt att få röra på sig lite, stannade så länge tills det började klia lite på benen och då vågade jag inte för jag hade ju sådan jobbig klåda i början av graviditeten. Jag satt och grät och klia mig med lock från lunchlådorna för att inte klia hål. Efter badet blev det att basta lite men det var förskräckligt varmt så det blev bara några minuter, riktigt skönt var det :)
Nu tvättar jag upp babykläderna jag köpt plus slängt ihop middagen, så nu blir det skink/ostpaj mums!

XOXO


Sjuk att hon bara är 10år!!!

Inga kommentarer: