tisdag 22 mars 2011

Studiebesök på Mölndal

Idag blev det studiebesök på BB Mölndal, så nu har jag varit på båda sjukhusen. Det känns bra att bockat av dom så vet man lite hur det ser ut, vart man ska gå in när man kommer till förlossningen. Var helt inställd på Mölndals sjukhus men nu har jag ändrat mig heeelt, jag vill föda på Östra. Finns många saker man kan väga emot varandra men det är mest en känsla jag har. På fredag är det dags för ett extra UL (ultraljud) för att se om hon vänt på sig men jag tror inte hon har det. Det sparkas nere i magen och jag känner hennes huvud under mitt högra revben, vi får se vi får se. Blir som det blir ut kommer hon på ett eller annat sätt skrämmer mig inte alls, bara hon är frisk och inte tar någon skada så är jag nöjd. Nä nu börjar det bli kväll och jag börjar bli trött, imorgon blir det lite utbildning förmodligen på torsdag också. Rädd att jag inte ska hinna klart innan förlossningen men ja det får vara så då, är inte någon superwoman!



XOXO

Inga kommentarer: