lördag 5 mars 2011

Spjälsängen på plats

Skruvat ihop spjälsängen idag höll på att få ett litet EP anfall men det ordnade sig. Massor av strul med skruvarna så jag fick koncentrera mig att verkligen inte börja slå och hoppa på sängen, nu är den ihop skruvad och bäddad. Alla saker från Ullared är uppackade så nu ska bara barnkläder och filtar bli tvättat. Jag är fortfarande proppmätt av fiskgratängen som det blev till middag men otroligt sötsugen känner jag nu kanske blir lite lördagsgodis eller lite dricka ikväll. Sjukt ont i axeln och bäckenet :(
Imorgon hoppas vi på sol för då blir det en fika på stan med syster och måndag blir det ett besök på BB på Östra med mammagruppen. Ska bli kul och se om mitt förstahandsval kvarstår efter vi varit både på Mölndal- och Östrasjukhuset.

XOXO

Inga kommentarer: