onsdag 2 mars 2011

Kusligt

Kollade på Efterlyst för en stund sedan, brukar aldrig kolla på det. Men blev lite smått intresserad när jag såg korten på en Andreas Johansson som mördat ett 17 årig tjej som hette Johanna. Grejen är att han tog kontakt med mig, nu är det ett bra tag sedan och jag kan tänka mig att det var innan jag träffade mitt x så runt 3 år sedan. Han va en sådan där kille som var jävligt "på" som person och jobbig. Slutade med att jag fick vara otrevlig för att han skulle fatta och tog bort honom från mina vänner. Och nu se honom på efterlyst för att han strypt ihjäl en 17 årig tjej är ganska äcklig känsla. Är glad att jag är cynisk mot killar man skriver med på nätet för man vet aldrig vad det är för idiot på andra sidan skärmen. För tanken finns ju, tänk om jag hade träffat honom.....

XOXO

3 kommentarer:

Malin sa...

Usch nä tack och lov du inte träffade honom : ) Ska du träffa nån så ska det vara en bra kille ; ) kram

Kikkel sa...

Tar nog ett tag innan jag orkar träffa någon ny :) Blir lillfia och ta hand om.
Men absolut när den tiden kommer ska det var en riktigt bra karl!!
Kram

malin sa...

Självklart ska du focusera på dig själv och din lilla : ) men när du träffar nån så ska det vara en riktig bra en : )