fredag 18 mars 2011

Den klumpigaste

Jag är verkligen den klumpigaste som finns!!! Igår rev jag ned en hel skål med havssalt och om jag ska vara ärlig har jag inte tagit upp det än. Var precis klar med maten och skulle äta, idag har jag inte ORKAT. Nej vad gör jag inte idag då jo jag häller ut ett helt glas dricka i soffan. Precis skurit upp morotsstavar och grejat dippen, så välter jag ut det. Det rinner genom soffkuddarna och ned bakom på golvet och så rinner det fram mot mattan men då var jag snabb och slängde en handduk på. Men det var ju bara att dra fram skurhinken, dra bort mattor, soffan, bordet mm. tog liksom bort det där mysiga. Nu är jag lite irriterad för det är fortfarande klibbigt och det suger ju, för det betyder att jag måste göra om allt imorgon igen. För nu ska jag sova när som helst orkar inte vara vaken en minut till.

XOXO

Inga kommentarer: