söndag 6 mars 2011

Storstädning...check!

Herre vad jag städat idag, lyft och flyttat på varenda pinal i hela lägenheten. Skakat alla mattor, dammsugit och moppat golven, tog och rensade på skostället å hängde fram vår jackorna nu också. Men jag tror jag städade från kl 11 kanske till 15, nu har jag riktigt ont i korsryggen och konstigt nog bröstkorgen. Det enda jag kunde komma på som lindrar plus att jag behövde det var ett bad :) Nu sitter jag har i badrocken och funderar på att snart gå fram till affären annars gör jag det imorgon istället. Jag blev så lycklig när jag fick öppna mitt nya shampo, har ju tagit slut på head and a lots of mjäll (head and shoulders). Det är så stor skillnad på skit shampo du köper i affären och shampo du köper hos frisören tro mig! Nä nu blir det nog lite aprikoskräm mums.

XOXO

Inga kommentarer: