måndag 28 mars 2011

Underbara Göteborg

Sjukt skönt att vara hemma igen, inte roligt att sova borta när man sover som en hagga :) Nä men jag är varm, toa, törstig, sova, toa osv. men det har gått bra ändå. Alltid trevligt att komma upp till familjen hann med att träffa mamma, lillebror, mormor, farmor och farfar, pappa och Annette, Richard och Leon. Men nu är jag hemma igen och min rumpa trivs bra i soffan, sen blev jag lite orolig i lördags kändes som hon skulle trycka sig ut. Fick ont i magen och trycket har definitivt ökad mot bäckenet, jag tänkte bara -Å näää du inte denna helgen! För det första har du inte vänt dig, vi är nästan 13 mil från Gbg och jag TÄNKER föda på Östra. Så hon lyssnade :) mamma blev väldigt lättad.
En till sak som är sjukt skönt är ju vädret, det blev ju snöstorm i lördags efter underbart vårväder i fredags. Så kom vi hem, inte någon snö så långt ögat kan nå och varmt som fäään tog en fika på stan med syster å Thea och då skymtade vi uteserveringarna. Underbara Göteborg denna sommaren kommer bli den bästa på länge, som jag längtat!

XOXO

Inga kommentarer: