tisdag 15 mars 2011

Insektsnät

Idag fick jag inviga min vårjacka som jag köpt för ett tag sedan plus min söta blus jag kom över på klädbytardagen. Ja idag så var det riktig vår! När jag gick mot bussen tog jag en mjukglass i solen menas jag väntade på bussen, hann in i nordstan och köpte insektsnät till vagnen. Så mammas sockerkringla inte blir stucken av någon hemsk geting! Jaaaa sen hann jag väl också kolla (köpa) på en solhatt och en söt body med tillhörande byxor :) Nu är det badbalja till sötnosen kvar sedan kan jag ÄNTLIGEN bara koppla av för då har jag allt som jag behöver, för nu är det bara drygt en månad kvar beroende på när den lilla har tänkt att komma. Kan bli tidigare och det kan dra över tiden inget jag kan råda över men det ska bli tok mysigt när hon är här.

Nej jag tycker inte om rosa babykläder inte alls ;)

XOXO

Inga kommentarer: