måndag 14 mars 2011

Before and after

Precis avslutat en en skål med frukt men mår lite halv illa och har bara ont i magen. Ska ändå försöka mig ut imorgon och träffa min syster, på onsdag kommer min halv syster ned till Göteborg får försöka fräscha till mig lite tills dess :) Om jag inte haft ont i magen så hade ju jag tänkt att gå till badhuset men det får vi vänta med, kanske imorgon? Annars ska jag sy lite gardiner och stryka ett annat par gardiner, har förvandlats till en hemmafru.
Och nu lite before and after bilder för varje gång jag kollar på magen tycker jag inte den växt så mycket eller att jag kanske spänner ut den å snart sjunker den igen. Men näää den sjunker då definitivt inte :)

Ja detta är då lilla magen i vecka 11, blir lika chockad varje gång jag kollar på bilderna.

Detta är "lilla" magen i vecka 35 i lördags faktiskt, känns som jag kommer spricka bokstavligen när som :) Har notera dom senaste veckorna att jag fått en liten bula under revbenen, som en vägbula haha (ser det på kortet här faktiskt). Men tydligen hade hon vänt huvudet uppåt igen så där har vi lilla skallen. Kanske det som gör att det annars har jag INGEN aning om jag ska vara ärlig. Ser lite lustigt ut!

XOXO

Inga kommentarer: