fredag 4 mars 2011

Dockis & Tummen

Ujujuj jag är helt död! Uppe tidigt för mammagruppen som var så himla bra idag va, så mycket bra info så jag super nöjd när jag gick därifrån. Sen var det raka spåret hem för då kom pappa med spjälsäng och babysitter, hämta syster sen iväg till Ullared. Hittade lite kläder inte så mycket en pyjamas, tunika med byxor till, body och ett par byxor till. Men så hittade jag två super söta filtar, en snuttefilt med tummen och dockis på, amningskudde som jag varit ute efter, nappar, nappflaskor, våtservetter, tvättlappar och mycket mer. Shit vad jag shoppat :) hittade ett par gardiner till mig och två små söta mattor till vardagsrummet. Imorgon har jag allt kvar för jag orkade inte packa upp, inte idag ska gå och slänga mig i sängen. En lång dag, en lång vecka!!

XOXO

Inga kommentarer: