fredag 11 mars 2011

Mina första knoppar

Första knopparna som jag har sett i år, blev så till mig så jag slet upp mobilen direkt :) Även om det snöar så är våren här skiter i vad någon annan säger!
Idag har jag suttit på utbildningen och det går framåt, en stor lättnad. Tror faktiskt inte jag har så långt kvar nu och idag blev naglarna riktigt snygga. Tydligen är det fredag, blandar lätt ihop dagarna när man går hemma och är gravid. Så idag har jag köpt lite dricka och chips till fredagsmys, blev dipp också om jag ska erkänna.
Vilken dag som helst hade jag tänkt att packa BB väskan, tvättade ju upp alla baby kläder så nu ska vi göra en lista å checka av. Är inte riktigt säker på vad man ska ha med sig och hur många ombyten :/ Så det oroar mig liiite sen har ju alltid sjukhusen som man kan få låna men det vill jag ju inte, tråkiga jäkla Alingsås tvätteriet kläder. Det har jag sett tillräckligt i min karriär ;)

XOXO

Inga kommentarer: