torsdag 17 mars 2011

Imorgon mvc

Ännu en dag har flutit förbi eller jag tycker att jag har mycket att göra på dagarna :) Idag var det mammagruppen som gällde, var en föreläsning om amning och amningsteknik som var mycket intressant. Har jag dock tyckt att alla våra föreläsningar varit och hon som håller i dom är så BRA! Sen när jag kommit hem grejade jag med mitt förlossningsbrev och sen var det iväg till affären och handla. Igår blev det lika sent, min halvsyster kom ju ned så jag var hemma runt 22:30 blev ju sängen direkt. Imorgon är det mvc och en fika på stan lite senare, på lördag är jag heeelt fri så jag funderar bara på att slappa för sen rullar en ny vecka på. Hoppas lillsnuppan lagt sig rätt, inte för det känns som det men vi får se hur långt tid hon får på sig att lägga sig rätt helt själv.

XOXO

Inga kommentarer: