måndag 12 oktober 2009

Det va ju mindre bra eller vad?

Ligger i soffan och vilar, har ont i magen :( Smög ut i köket, såg att jag hade en halv Ben och Jerrys. Christel sken upp som en sol!!! Ringde Slangen för att försöka uppdatera vad som hänt den senaste tiden. Ställde in glassen i mikron, ja jag vet jag är knäpp det är inte första gången jag hör det. Men i alla fall, på min mikron kan man bara ställa hel minutrar. Så jag sätter i gång den, tänker att jag tar ut glassen efter 10 sek eller något sånt. Tar en sväng i i badrummet, så piper mikron -NEEEJ du skämtar, skriker jag och rusar in i köket. Åååå jä...jä....järnspikar. Det har gått en hel minut och jag glömde bort den. Hur kan man, har jag minne som en guldfisk? Så jag slängde på telefonen fort som attan och slevade i mig glassen....jag njöt liksom inte lika mycket som jag hade tänkt tyvärr. Tillbaka till min varma och goooá soffa.


Don´t miss me ;) or do...

xoxo

Inga kommentarer: