söndag 18 oktober 2009

Konstigt samtal

Hade slutat jobbet åkt hem för att vila då jag fick ett mess sätt på kaffet, vilket jag gjorde. Tinade upp två bullar och fluffade till soffkuddarna där jag precis legat å vilat. Jag och sällskapet började prata om förhållande och allt vad det innebär. Varför är det alltid lättare att ge råd än att ta? Men vissa saker hajar jag till på när folk sitter och erkänna såna där uuuur dumma saker som -Nej jag älskar henne inte det kan jag inte säga men det är bekvämt. Eller -Sexlivet är inte alls bra men vi passar så bra ihop, inte ett enda bråk har vi haft på 1,5 år. Jag frågar att då tänker du ha det så här, du är inte kär, sexlivet är botten, du vill ha sex bakom hennes rygg men tänker stanna hos henne för ni kommer bra överens? -Ja det tänker jag. WOW hold up.....you say what? Är det så man vill ha det, tycka det är okej att vara otrogen. Jag fattar inte är det en fördel att man inte bråkat EN ENDA gång på 1,5år? Okej man behöver ju inte lägga all energi på att bråka men känner man inte för att ventilera? Det är väl som jag sagt förr, vissa saker kan jag kanske inte förstå eftersom det är så långt ifrån vad jag tycker eller min verklighet. Jag vill ha ett liv som ett EKG alltså ett friskt och "bra" EKG inte asystoli liv. Då kan jag bara lägga mig ned och dö, att gå runt i ett liv som det inte kommer några toppar eller dalar, jag bara lallar med för att det funkar och att man inte orkar att ta itu med det. Men som sagt han skulle väl påminna mig om något, våra vägar korsas av olika anledningar. Jag tror jag fattade budskapet :)

Imorgon ska vi flytta avdelningen, jag ser faktiskt fram emot det, ska bli riktigt roligt. Mysigt att få jobba tillsammans och bygga upp avdelningen tillsammans. Jobbet och kollegor har fått mig att känna mig väldigt glad på sista tiden, kunde inte drömma om att det skulle bli så här bra om jag får säga så. Fick precis ett mess som piggade upp.
-Ville bara säga att jag saknar dig min vän! Du jag är såååå glad att jag har dig! Puss och Kram.
Den satt där den skulle kan jag säga, jag smälter av såna här sms speciellt när det kommer från min lilla Västerås tjej, du känner mig bättre än jag själv gör vissa gånger. Saknar dig!

XoXo


JAG HATAR FOTBOLL! Ta det Zlatan.....moahahahaha

Inga kommentarer: