tisdag 20 oktober 2009

Lite halv off

Nu har jag skrivit om första meningen typ 4 gg, ibland vet jag inte riktigt hur jag ska börja. Sen brukar det bara rinna på, lite torka just idag. Har inte gjort så mycket idag, tvättat gått och köpt pizza :) Sen kollat på massor av serier hela dagen. Skulle vilja ta semester och bara sitta och inte göra något, får man känna så? Ibland när det ringer orkar jag inte svara även om det är familj och vänner jag känner bara för att jag inte orkar. Vill inte svara och ta diskussionen att jag inte vill eller orkar så jag bara kollar på telefonen och trycker på ljudlöst. Jag kan bli så ibland, vill vara helt ensam ett tag. Sen blir jag pratig och söker kontakt igen.

Jag tycker om Pepsi det är verkligen min drog, även om jag inte dricker det så ofta men idag gjorde jag det. Finns nog inget godare :) Pepsi för life!!! Vet inte om det är sockret som gör mig heeel knäpp eller bara den goda smaken så dödar mig när jag får i mig det. Alltså på lite ghetto slang betyder det inte bokstavligen dödar men att det är så gott att det inte kan beskrivas i ord.
Sitter och samlar kraft för att gå ned och hämta sista tvätten i tvättstugan. För att sedan skutta in (ordagrant skutta in) i duschen ;) Min too-do-list blev en mer what-I-did-not-do-today och den blev tyvärr mycket lång. Men va fa* jag har hela livet på mig. Jag har lyckats rädd mina blommot i köket i alla fall, tycker jag är en stor bedrift om jag får säga det själv. Har inte speciellt gröna fingrar :( Fick vara blomvakt åt mitt x´s mammas blommor å jag var så rädd va. Jag tar död på alla blommor, sedan var det min syster blommor hon skrev en utförlig lapp hur och när jag skulle vattna hennes blommor. Min kompis blommor döda jag fina störa buskliknande saker...hmm döda på en månad. Vet inte riktigt kanske har en förbannelse i min fingrar :)
Nej jag kommer vara helt död imorgon på jobbet om jag inte går och lägger mig nu.



Är helt såld på denna låten jus nu :)

xoxox

Inga kommentarer: