fredag 30 oktober 2009

Gud vad det är ordning på mig

Japp då ligger jag i soffan, klarade inte mer av dessa snarkningar :) förlåt gumman men jag vaknar av det minsta. Eller det kanske är vane sak jag kunde ju ligga en meter ifrån när mitt X lekte med sitt xbox. A jag fattar inte hur jag kunde sova i det stöket, det sköts och det explodera plus att han satt med sitt headset och pratade med sina kompisar. Mitt uppe i detta låg jag och försökte sova :) Nu för tiden så vaknar jag om en knappnål faller till golvet, min mormor brukar alltid väcka mig genom att sitta och stirra på mig. Till och med det vaknar jag av!
Ska ringa farfar nu snart, fixade så att dom gjorde hembesök eftersom han vääägrade gå till läkaren.
Nu måste jag verkligen vila innan jag springer ut på stan och letar efter en otroligt snygg outfit till min födelsedagsmiddag ikväll.
Kanske lite frukost skulle inte sitta fel, nja vi tar och vilar först :)

Och ångest över julafton börjar närma sig :( Jag ska jobba A+C. Förra julen var jag ledig, även om det var lite halv kaos av många anledningar så var det mysigt. Får se hur det blir i år och om jag kan lista ut alla mina julklappar detta året med :) Kan ju inte läsa några sms eller kolla efter kvitton detta året men eftersom jag är en liten detektiv så ska jag allt ta reda på det. Sist låg jag nästan i min svärmors papperspåse och spanade :) Det uppskattades inte tror jag hihi men hon visste ju inte att jag redan visste lååångt innan att jag skulle få den badrocken.
Men först tar vi födelsedagspresenterna ;D

Och kan folk variera sig på barnnamn?! Ja du också syster :) har jag skit jobbigt att hålla isär alla barn nu Thea, Leha, Leia, Ella, Stella. Jag har redan bestämt mina barnnamn sedan långt tid tillbaka blir ingen ändring där inte. Pojknamn har jag alltid gillat Theodor eller William tjejnamn säger jag inte så ingen kan ta dom thihi men det blir nog att vänta några år till får ju ta hand om min lilla Thea först :)

xoxo

Inga kommentarer: