torsdag 1 oktober 2009

Goodbye to love

Tydligen funkar det inte av många anledningar, så nu bryter vi på riktigt! Kan ju inte säga att vi försökte. Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag hos honom det vet jag. Men ibland är det mycket som ska stämma och det gör det inte....tyvärr. Vårt förflutna, kulturen, familj, vänner...världen. Ibland räcker det inte med kärlek även om våran var av något som inte går att beskriva med ord :) Så jag ska packa ihop hans saker och så ska vi byta. Det är det väl värsta man kan göra? Hjärtat går liksom sönder lite i bröstet på en, känns som man har ett lite regnmoln som hänger just precis över ens eget huvud. Men som jag alltid sagt så korsas våra vägar med olika människor av en anledning, vi ska nog lära oss något av det. Det har lärt mig mycket om mig själv om inte annat.

Att-göra-lista-innan-jag-måste-gå-till-jobbet
*Mata mina fiskar
*Duscha
*Äta
*Lämna in skorna för omklackling
*Apoteket
XoXo

Inga kommentarer: