torsdag 15 oktober 2009

Ja då har man gjort naglarna igen, känns som tiden flyger förbi. Fast det är ju en bra sak eftersom min nagelterapeut är ju helt underbar och alla folk som är där också, sen är ju jag där kan inte bli så mycket bättre ;) Blev att jag dröjde mig kvar ett tag utanför och prata lite med han som har butiken brevid, underbar människa det med. Så rolig så jag nästan kissar ned mig, finns inte EN enda gång jag träffat honom och han inte får mig att le. Good stuff! Idag hade han med sin hund Bella som vilade i hans armar mycket söt :)
Sedan blev det fika på condeco och middag på incontro, underbar kväll. Drack lite rödvin och åt god mat, perfekt kväll...och dag.

Imorgon blir det syster för hela slanten och lilla Thea har inte träffat henne på en hel vecka. Det är typ halv hennes liv just nu hihi :) Men i alla fall så fick jag en sådan saknads känsla av min familj. Får vi göra något åt tycker jag. Har rätt mycket att göra fram igenom som passar mig perfekt. Funderar på att ta upp dansen igen, börjar sakna den nu. Var väl att jag behövde vara ifrån ett tag för att inse hur mycket jag saknade den. Nej nu blir det snart sängen har gäspat i 40 min, börjar känna mig som en tant hahaha




XOXO



Inga kommentarer: