torsdag 22 oktober 2009

Spännande massage

Hade en ledig dag, stack iväg och fick massage. En udda upplevelse vill jag säga, skulle inte gå tillbaka om det inte va att min massör var så himla het! :) Men annars gjorde han en del saker som var rätt pinsamma inte bara för mig för jag märkte att han var generad. Han skulle kolla på mina muskler innan han började, så han bad mig ställa mig i bara underkläder framför honom. Och vända på mig :) TACK GUD för att du lät mig ta på min mina orange-rosa genomskilniga trosor....sa jag att det va string by the way hahaha. Där stod jag och skämdes ögonen ur mig sen sa han vänd dig om och sen skulle han kolla från sidan. Tiden har aldrig gått så sakta i hela mitt liv ska ni veta, så mumla han att han bara skulle se om jag snedställde bäckenet eller var spänd i vissa muskler. Sen så viskade han lite lätt att det är kanske lite genant, ja där satte du huvudet på spiken! Detta var en massage/muskeltöjning, när han skulle tänja mina muskler så fick jag sätta mig på kanten och ta upp ena benet och hålla runt knät. Rulla tillbaka och lägga mig på ryggen medans jag fortfarande höll kvar i benet. Sedan skulle han ställa sig på andra sidan ta tag i mitt andra ben och tänja mina muskler. Jag fick ett TUUUNT litet lakan över vissa delar. Sen känner jag att han glider på mitt knä av all massageolja så jag kollade till. Han frågade om allt gick bra då svarade jag att jag är lite nervös över att du ska tappa greppet och hamna över mig. Han skrattade lite nervöst och sa ja det hade varit proffsigt. Men gärna för mig, han var riktigt söt...tyvärr fick jag lite vibbar att han var homosexuell. Aja :( Men han får gärna vara min vän och träna sig på min rygg!

2 kommentarer:

Jonas sa...

Hahahaha mmmjooo att man bara råkar ha på sig genomskinlig string till massagen....who you foolin woman? :P

Kikkel sa...

Ärligt det var ett sött litet misstag ;) Han spanade säkert inte bara kika på mina muskelfästen hoho