lördag 3 oktober 2009

Ligger kvar i sängen

Lördag = sovmorgon, fast jag är klart imponerad. Trodde mormor skulle ringa super tidigt för att stressa mig och berätta massor med blaj som kunde väntat. Men nej jag fick höra av mig till henne istället, ja jag är förvånad än här jag ligger och ålar mig i sängen. Sen började telefonerna ringa i kapp, JA JAG är vaken :) Så nu ska jag snart få en ny säng sen ska jag iväg till min syster och pussa på min systerdotter. Sen tror jag allt min pappa skulle ned till Göteborg också, blir ju rena familjefesten. Först mormor och mamma sedan pappa.

Ska man orka gå upp eller? Äta lite frukost? Nej jag orkar inte ligger kvar i sängen och kollar på vänner, så går jag upp 5 min innan mormor kommer :) Så blir dom sura för att jag inte förberett osv. men jag orkar helt enkelt inte. En puss på mormor så glömmer hon allt hihi

xoxo

Inga kommentarer: