fredag 2 oktober 2009

Jag har så rätt så!

Dagen igår började förskräckligt och slutade i ungefär samma stuk kan man väl säg. Var jäääätte trött, ledsen, mycket krävande på jobbet som tar på en, ont i axeln ja ni vet ingen bra dag. Var så skönt när klockan var 13 och jag fick gå hem, underbara helg kände jag bara :) Mötte upp Anncha hennes syster och hennes son, tog en promenad från Sahlgrenska ned i det fina vädret och åt lite thaimat. Sen var jag så trött så trött, åkte hem vilade 1 h sen vände jag in till stan för att fika men Slangen. Först blev det en liten mini shopping, var bara tvungen att ha YSL concealer. Iväg till condeco som var en fika baserat på det jag nästan alltid kör, kardemummamuffins och cola/varm choklad. Så där har vi min lilla plats från vänster sida: mina otroligt söta vantar som är inhandlade på accessories, mina dior glasögon från England (dior), min nya concealer, min kalender (mycket viktig) min muffins och colan. Nja glömde nämna Slangen men han sitter ju vid sidan av. Fika blev till två glas vin och nu är jag trött.

Min kom-ihåg-list funkade ganska bra 4 av 5 möjliga det är inte dåligt, bara skorna kvar nu då.

Natti natt

xoxo

Inga kommentarer: