torsdag 29 oktober 2009

Snarkande besök

Jag slängde mig ut i all hast imorse men snabb va jag! Fika med Lotta, träffa mamma, lillebror, syster och systerdotter. Gick runt på stan sedan blev det lunch. Hämta AC vid tåget, kram kram underbart att du är här men jag måste fixa naglarna gumman och jag ska vara där NU. Stressa upp till Chalmersgatan, nu är det naglarna som gäller. Sen tog jag en sväng in på U R HERE och köpte ett otroligt fint kors, underbar affär! Och tack Stefan för alla sköna skratt du ger mig, otrolig person. Hem till min syster för att gulla lite med Thea (min systerdotter på snart 5 veckor). Eftersom AC hade jobbat natt utan att sova blev till att åka hemåt men nere på olivedalsgatan var det polisavspärrning men hur många polisbilar som helst, brandbilar, ambulanser mm. Nyfikna som vi är gick vi fram och tillbaka för att luska lite, då det visa sig vara en bomb. Där står vi 10m ifrån spårvagnen och glodde, när vi fått det bekräftat av en poliskonstapel kände vi att det var dags att röra på sig kanske ingen bra idé att stå brevid en bomb eller? :)
Nu ligger vi i soffan har precis kollat på min stora grekiska semester, den va okej. Nej nu får jag väl fösa ner AC i sängen så hon får sova, hoppas hon inte snarkar för mycket i natt hahahha förlåt mig gumman ;) Imorgon blir det El Corazone det ska bli så himla mysigt! See ya there....




xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

HAlloj brudar hoppas ni får en buskul kväll på el ..... Å hmmmm jo de e dumt å stå brevid en bomb såvida det inte är en sexbomb då ska man ju inte röra sig ur fläcken PÖSS ps skräm inga barn nu i helgen men andra gamla lik här å där kan man skrämma skiten ur tada