lördag 31 oktober 2009

Happy Halloween

Oftas så brukar det vara min födelsedag på Halloween men men man kan inte få allt eller hur? :) Igår hade vi födelsedagsmiddag på El Corazone va var 9 personer sammanlagt, jätte mysigt tack allihopa för att ni tog er tid för att komma. Nu ska jag alldeles strax till Cicci hon fyllde ju igår så det var lite roligt att vi båda var där. Hon har mustaschfest, jag ha fixat min från buttricks :) Ska lägga upp något fint kort så ska ni få se hihi. Jag är sjukt trött, la mig vid halv 5 tiden idag morse. Men det är väl så man SKA göra när man fyller jämnt? Får man höra av alla andra, åååååå du fyller 25 år fan vad stort vad ska du göra då? Festa? Jag har liksom alltid sagt varför? Jag kan ha trevligt men ni faaan igår var jag ute och drack :) Så nu har jag firat in min 25 års dag och snygg va jag också!!!!
Ha en bra Halloween nu för det ska jag ha!


Xoxo


Inga kommentarer: