måndag 5 oktober 2009

Färsk ingefära någon?

Jag, Syster och Thea var och handlade häromdagen, skulle köpa frukt för att göra egen pressad juice. Så vände jag mig om och där låg den, färsk ingefära och kollade mig i ansiktet :) Ja kan man göra något annat än fnissa och dra fram mobilen och ta ett kort? Så festligt, tur att Thea sov ;) Snusk på hemköp bara så nä se där det går icke! Och alla ni klementin älskare som vill att det ska dra i kinderna så köp dom NU innan dom blir söta och äckliga. Dom är som bäst nu, gula och lite fläckigt gröna.
Jag har precis kollat på Ghost Whisper och gråtit massor vilket sorgligt avsnitt, ja jag vet att jag är fjantig men det bara kommer. Jag gillar den serien allt mer och mer. Och tro det eller ej jag har syndat, ärligt jag orkade inte träna idag :( kom hem och satte mig i soffan och det var underbart. Nä får ta det imorgon och på Torsdag blir det dubbelpass, först skivstång på friskis och sedan promenix med Anncha.

En ointressant nyhet? Jo Adriana Lima är med barn och tjena vad hon har gått upp i vikt. Vissa kort är inte snälla men jag ska lägg upp ett på henne som är så charmigt. Fortfarande väldigt snygg och gravid :) Jag är ju lite sen ibland så jag fick reda på det idag, tappade hakan har inte hört något om detta innan, men nu vet nu.




Nej nu tänker jag sätta mig i soffan igen och vänta på svenska Hollywood fruar. Dom är helt galet roliga :)
Men först.....
XoXo

Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är. Vart jag mig i världen vänder står min lycka i guds händer. Lyckan kommer lyckan går. Du förblir vår fader vår.

2 kommentarer:

Pappa Berndt sa...

va gullig du e.
Puss Pappa

Kikkel sa...

Tack pappa :) puss på dig