torsdag 1 april 2010

1 April men skämt och allt

Jo jag har väl blivit lurad en gång idag, jag har lurat två än så länge :) Pappa försökte med ett vagt försök att han vunnit på lotto, 500 000kr. Jag skrev bara jaha hur mycket får jag? Han svara hälften men jag har inte vunnit på lotto sen har dom inte dragning på torsdagar. Nähe okej och det ska jag ha koll på?! hahaha ja vad dum jag är annars hade jag helt klart gått på den ;) Du är för söt pappa
Fick en söt liten avi (H&M) på posten plus att brevbäraren försökte ta sig in genom brevlådan med regnkläder på lät det som, men det va bara ett på leggings och ett läppglans från Nelly som han inte kunde KNÖ ned. Så till slut ringde han på, sen skutta jag iväg till gottepåsen för att hämta ut min klänning jag skickade tillbaka för en mindre stl. Hoppas hoppas den passar! Oj så hungrig jag blev, ska det bli lite middag nu då kanske?
Glassy Gloss Jelly Pops SEK 39, Wet n' Wild - NELLY.COM
xoxo

Inga kommentarer: