söndag 25 april 2010

Nu ska det vara klart

Okej nu är tapeten i sovrummet på plats, kom på att jag glömt tagit ett före kort :( ska leta igenom och se om det kanske ligger något i datorn. Gud vad ner jobbat, sorry hittar INGET kort alls. Kunde väl räknat ut det för jag tar liksom inte så mååånga kort på min vägg inne i sovrummet :) Men ni kan se hur det blev, bry er inte om min säng för det är obäddat. Har sovit på soffan två dagar nu, inte varit helt lätt att måla och tapetsera runt sängramen ska ni veta. Jag vill bara säga detta att måla och tapetsera inte med en 7 månaders baby i rummet OCH lita inte på min syster när hon säger att hon är expert på att tapetsera. Bullhuhhuhulllshiiit säger jag bara :) Asså visst det är en hyresrätt och det blev okej men jag ska nog övervaka detta bättre när vi ska ta köket.
Nu blir det att röja lite och kanske dra lite mer tapeter i köket sedan hoppa ned i badkaret.
Kanske slänger in ett inlägg lite senare....


XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du en bild på hur det blev då??
//Pappa

Kikkel sa...

På gång, hade varit tuuusen gånger lättare med en vanlig kamera men den lär man inte se igen...