fredag 16 april 2010

Gloria

Vaknade ca 2 min innan min syster ringde och väckte mig idag IGEN, när ska man få sova ut? Iväg på nagelutbildning, visste att det skulle bli mycket tid jag skulle få lägga ned. Och mer kommer det bli, men det ska bli kul när jag börjar bli klar så jag kan få vila lite. Förra gången jag var på slaongen blev jag inspirerad av en annan tjej som jobbar där som gör naglar, hon hade chockrosa nagellack. Så det har jag också nu. Skiiit söta naglar verkligen. Blir fram tills jag börja på min nya avd, sen åker dom av tyvärr :( Sedan bytte jag en klänning jag köpt, kändes inte riktigt bra så det blev ett linne istället. Nu börjar jag blir riktigt trött, ska försöka hämta tapeterna och börja måla lite imorgon. Blir den tapeten jag kollat på i några månader nu gjorde jag slag i saken. Verkar ju som jag kommer få bo kvar i denna lägenheten ett tag till :) Inte så många som vill byta sin lägenhet i centrum till hisingen hahah, Lovar att lägga upp bild när jag är klar, före och efter bild. Kommer bli skeeet bra, syrran skulle hjälpa mig sa hon. Natti natt



XOXO

Inga kommentarer: