tisdag 6 april 2010

Första dagen.....på resten av mitt liv

Förstår inte riktigt det det uttrycket, låter lite halv deppigt eller hur? I alla fall min första dag på utbildningen som nagelteknolog, låter jäkligt bra när jag både säger och skriver det. Blandade lite egna färger med glitter och gjorde tippar redan idag. Sen var det lite upplägg på hur och när resten av utbildningen kommer bli av, ha ju ett jobb att ta hand om också. Sen blev det en sväng på stan, lite oväntat där va :) Gick på stan i flera timmar med syrran och lillfisen, som älskar att dra moster i håret. Till slut blev hon så tung så jag satt ned henne, där satt/låg hon perfekt! Blev en söt vårjacka på MQ från Bondelid, en tröja med en smurf på till Thea. Mycket mera än så blev det inte sen avslutades hela dagen med att jag och syrran betedde oss väldigt moget genom att leka sisten, att trampa på den andres tår i brunnsparken då vi skulle gå åt var sitt håll. Mogen mamma och moster Thea har, ett under om hon kommer bli i närheten av normal :)




Inga kommentarer: