onsdag 7 april 2010

Ska jag vara ärlig?

Börja skriva ett inlägg men orkade inte förklara allt så jag sudda bort det, summa summarum min dag SÖG! Får jag skriva så? Alltså om vi bortser från att jag skrev på ett ungdomligt sätt för jag är baaara 25år gammal så betyder det att min dag hade inte alls den kvalitén jag hoppats och att den var icke rolig. Pratat av mig ordentligt så jag kanske kan forma historien lite bättre imorgon när jag inte är så arg :)
Sedan gick jag i alla fall hem till min syster och fick krama lite....eller ja mycket på min lilla Thea. Sedan somna vi i sängen tillsammans och det kändes redan mycket bättre :) Kanske hjälpte till att jag fick gnälla lite till min syster också ;)

Hur kan man vara arg efter så mycket mysss? :)


Nu ska jag sova så gott! Natt

XOXO

2 kommentarer:

Malin sa...

Vilket underbart kort : ) hoppas din dag i morgon blir bättre. Har själv haft en skit dag om man nu kan säja så. Känns bätte efter några timmars sömn : ) Kram på dig

Kikkel sa...

Taaack :) Jo det vart bättre. Hoppas du får en god natts sömn
Kramar