lördag 3 april 2010

Är det den nya svarta?

Jag, min syster och några andra vänner var ute. Stod och dansade med syrra och skrattade så jag nästan grät, har inte haft så roligt på länge! Så glider det fram en kille till Sandra och ja han skippar allt snack och går rakt på sak. Hallå bruden, vill du kn***a? Sandra och jag som redan grät av skratt fick knappt någon luft, hon svarar a vessst vettu. Okej bra när? Nu eller senare? Senare svarar hon jag har så jävla dålig andedräkt nu. Killen nöjer sig och fortsätter dansa med sina vänner. Syrran vänder sig om och frågar mig är det så man gör nu förtiden? Ja tydligen det var ett tag sen för både mig och henne på en nattklubb nu men på VÅRAN tid då var man lite mer finkänslig. Men det var absolut det bästa kvällen på dom senaste två åren, på samma gång fick jag sådan avsmak för folk både tjejer och killar fast mest killar. Såg FÅ människor som bara gick ut för att ha kul, dom flesta går ut bara för att ragga. Och uppenbarligen kan INGA av dessa människor dansa eller bete sig normalt. Nu vet jag varför ja lämna detta livet bakom mig! Men det kan vara kul att få komma ut och skratta lite :) Tack alla ni som var ute och gjorde min kväll....
Men ett minus var ju endå volymen, WHATS UP WHIT THAT?! Ringde ju i öron och hela huvudet när man gick ut därifrån, jag säger bara det var bättre förr hahahhah ska fan skaffa öronproppar om jag ska gå ut igen..

xoxo


4 kommentarer:

Anna sa...

Öronproppar inte alls dumt. Så skönt att slippa få ont i öronen eller höra ringende ljud efter. Fick själv lätt tinnitus som varade i 14 dagar efter en utekväll. Seden dess har jag alltid öronproppar på konserter och uteställen. Händer också att jag pluggar in öronpropparna på både bio och spinningpass då jag tycker att ljudstyrkan där ibland är för hög.

Annette sa...

Du är så lik far din, du kommer väl ihåg när när han körde dig och några kompisar till Scandinavium för att titta och lyssna på Back Street Boys.....!!

Kikkel sa...

Haha jo men han använde SERVETTER som hängde ut 5 cm ur öronen! Jag tänkte skaffa hudfärgade öronproppar :D

Anna sa...

Finns sköna hudfärgade öronproppar på apoteket. Syns nästan inte alls om man pluggar in dem så djupt som man ska. Riktigt smidiga om man inte vill att det ska synas att man har öronproppar på sig. Själv så bryr jag mig inte om det utan använder apotekets muisk- och simproppar när jag är på uteställen. De dämpar jämnare och man hör musiken bättre.