tisdag 27 april 2010

Sånt här gör mig glad

Syster väckte mig som vanligt, lite för tidigt dock så jag beställde en väckning 30 min senare. Sedan var det en sväng på stan och en fika på Condeco i Linné med mosters lillafis och tillhörande mamma. Ni måste tro att jag LEVER på stan och aldrig är hemma :) Och jaaa det är nästan så, älskar affärer, fika på uteserveringar. Imorgon blir det tid i salongen för nagelutbildning senare på kvällen blir det en smink och hudvårdskväll hos en tjejkompis. Kan man be om något annat? Svaret är neeeeej! Ska se om jag kan gå förbi någon klockaffär och köpa mig en Jet Set klocka jag kikat på, det blir en rosa eller en vit. Blir till att lägga upp bilder imorgon!!!

Sen värmer det ända in till hjärtat då man ligger i sängen och får söta sms som tex "Hej min vackra ängel. Nu har jag vaknat, ska dricka kaffe sen ska jag iväg för att träna. Håller jag på att bli kär idag? Känns fan nästan så. Härlig känsla. Hoppas du får en underbar dag. Puss och Kram Skorpis"
Nu vet jag att skorpis kanske inte låter så frässch men det är förkortning på skorpion och inte någon äcklig sårskorpa som jag liksom kopplar ihop det till hahaha men i alla fall när man får ett sådan sms vill man bara ligga kvar en stund och halvsova. Sedan är sådan här söta MMS som är handgjorda inte helt fel heller ;)

XOXO

Inga kommentarer: