tisdag 13 april 2010

Utbildning efter utbildning

Denna veckan har det stått mig upp i halsen av utbildningar, om det inte är på jobbet så är det på salongen. Utbildningen på jobbet är jätte tråkig för jag har redan gått på hälften men jag mååååste gå hela Tema1 för att få fortsätta på Tema2, vad gör man inte för lönen?? Men det på salongen är rolig men jag blir så ivrig, jag vill vara bra nu, Nu, NU. Så jag tog eget initiativ och gjorde ett helt sett på min syster. Jag måste då bara påpeka att jag endast har suttit och blandat färger och lekt på tippar samt övat en klassisk manikyr. Så Jennie var ju inte ens i salongen när jag kom såjag frågade tjejerna sedan gjorde jag så jag kommer ihåg att Jennie gjorde på mig. Jag blev riktigt nöjd, hoppas dom håller nu bara. Men efteråt tog jag och min syster en fika på avenyn och jag satt där och stirra på hennes naglar och kände mig stolt som fan :) Innan jag gick till salongen så köpte jag min försenade present som jag skulle få, clone a willy som mitt x har lovat läänge att jag ska få. Skulle JÄTTE gärna förklara mera men min pappa läser bloggen och jag tycker jag sagt för mycket redan nu. Även om jag är väldigt ärlig med min pappa så kan man ha lite privat ;) Sen köpte jag en otroligt snygg tröja från U R Here, butiken bredvid salongen love, love, LOVE säger jag bara!!!

xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förklara mera, jag e ju lite nyfiken :-)
Puss Pappa

Kikkel sa...

Älskade pappa det räcker väl att du fått välja namn till slangen2 eller? :) puss på dig

Pappa sa...

???

Anonym sa...

Å den koft/ trjan sitter så jävla snyggt på dig PÖSS