torsdag 22 april 2010

My hair!!!

Jo igår tog jag bort mina kära manikyr naglar som jag haft över ett år nu faktiskt, fick en liten tår i ögat. Sen blev det en skönt SPA-manikyr och händerna var babyleeeena.
Senare på kvällen börjades att måla inne i sovrummet, tepeterna kommer dock upp på söndag då det är väääldigt svårt att tapetsera och måla med en 7 månaders baby som är sjövild :)
Det hjälper ju inte till syster försöker rolla mig i huvudet titt som tätt. Så idag är man vit i hela håret för att duscha hanns inte med tyvärr, det ser nästan ut som jag börjar bli gråhårig hihi.
Färgen räckte ju inte till ordentligt plus att jag tänkte bara måla i köket, hemska röda tapet jag har just nu. Men så hittade jag en göööra fin tapet på tapetgallerian, smakar det så kostar det. Så mycket att göra så lite tid i livet :( Snart blir det kort så får ni allt se...
Eftermiddagen består av köp av målarfärg samt att besöka stallet, det var ju lite oväntat eller?

xoxo

Inga kommentarer: