måndag 5 april 2010

Hjärtlig frukost

Det blev frukost idag med, jag använde min söta skärbräda som enligt vissa är "gay". Men jag skiter i vad den är för jag tycker om rosa skärbrädor och homosexuella också för den delen, så om jag har en rosa homosexuell skärbräda så hell ya! :)
Jag somnade vid ca 20:00 igår kväll och vaknar upp 10:00 idag, om det är någon som kan sova är det jag. Imorgon blir det till att stanna kvar i göteborgstrakten och försöka få något gjort här i livet, sätta mig på nagelstudion och öva. Eftermiddagen hoppas jag att jag kan hämta färg samt tapeter så jag kan få starta igång. Kommer bli helt underbart detta! Jag älskar verkligen min lägenhet just nu....

XOXO

3 kommentarer:

jenny sa...

hur fixade du din statisk? det kan man ju nt se på blogspot //Jenny

Kikkel sa...

Jag googlade lite, jag andvänder webbverktyg.se. En vän till mig använder susnet.se. Skillnaden är att du ser hur många som är online på din sida på susnet men lite jobbigare tycker jag. Men det är för jag haft den andra så länge. Kan vara lite svårt med alla HTML koder men jag är en liten hacker ;)

jenny sa...

okej, tack för tipset ;-)