torsdag 15 april 2010

Nä du det blev det inthee

Jo det blev ju ingen "cloone a willy" det blev en "save willy", det enda det skulle kunna bli är om jag gör något är en vas kanske. Men det är ju kanske inte är så fräscht att ha en människofärgad vas i gummi?? Jag fråga mig själv varför när min andra funkar alldeles utmärkt och ni vet vad dom säger, det var bättre förr så varför byta?! Och en från mitt x näääää det skulle nog varit en misstag. Så där du pappa kan du vad glaaá igen. Jag är så himla sugen på att åka utomlands nu va, jag är så sugen på att göra allt, allt, ALLT. Börja med naglar, börja mitt nya jobb, börja min semester, börja med att måla mitt sov rum, börja tapetsera. Allting har en ände men korven den har två, pannkakan har ingen men den är glad ändå :)

XOXO

Inga kommentarer: