torsdag 29 april 2010

Jag lovar...

Nej detta ska inte bli en blogg som bara handlar om hur kär jag är. Tycker man läser det alldeles för mycket i olika bloggar eller ens när man pratar med människor. Så träffar dom en kille som blir dom helt knäppa, är inte samma person längre. Jag är ju fortfarande jag även om jag träffat någon eller? Nej orka med säger jag bara, jag tänker leva för MIG och ingen annan. Idag har jag i alla fall jobbat, rätt mycket att göra tunga patienter inne för tillfället. Plus att jag har en elev, hon är jätte bra så men allt tar sådan tid. Man måste tänka på vad man säger och ATT man säger saker tex vad jag gör och varför. Idag satt vi och la upp hennes mål, schema, kolla i dagbeskedet efter patienter som är in planerade som hon ska följa och göra sitt arbete om. Det är mycket med elev. Tycker inte om att känna mig så låst, vill jobba friare än så. Helgen blir otroligt lugn det kanske jag redan har sagt men min syster flyttar ju på lördag så då ska jag hjälpa till, sedan på söndag ska jag va på salongen. Sedan kommer slääääp veckan 6 dagar av 7, endast ledig nästa fredag. Hatar det! Jag känner mig PMSig, satt och prata i telefonen med Cristian så kände jag hur irreterad jag blev det bara vällde upp inom mig. Tvungen att lägga upp ringa upp min tjejkompis och prata av mig. Sedan kom det, började jag gråta.....HÄRLIGA hormoner. Love, love, LOVE IT!!!

XOXO


Inga kommentarer: