torsdag 15 april 2010

Jag ska förklara

Jo igår skrev jag ju att jag sagt upp mig och det stämmer, på sätt och vis. Ska inte sattsa på naglarna än det va inte så att jag vaknade och var grym. Jag ska byta avd och eftersom man inte flyttar tjänster säger man upp sig och börjar på en annan avdelning. Jag ska alltså börja på min gammla avdelning 92/93 HIA, jag fick sluta där för att dom drog ned på platsen plus personal. Men sedan öppnade upp och dubbel så många pga. att Mava stängde, så nu behöver dom folk fick jag ett litet incidertips om. Så gick jag och drog på det både måndag och tisdag, men igår fick jag nyheten att deras chef ska sluta. Chefen jag gått och tjatat på i över 1,5 år om det finns plats, hon har bara sagt nej tyvärr inga undersköterskor tyvärr. Men nu då :) Så jag pratade med alla berörda och idag fick jag beskedet slutar inom en månad här på avdelning 91. Detta gäller fram till höst sa min nuvarande chef sen får vi se, alltså vi får se betyder VISA framfötterna annars får du inte vara kvar. Detta är en provanställning alltså, dummare än så är jag ju inte. Jag håller er uppdaterade när jag får gå, mitt schema skall ses över och efter det är det flytt som gäller. Underbart, underbart!!!

xoxo

Inga kommentarer: