lördag 24 april 2010

Måste bara även om det kanske är FÖR privat

Jo jag har börjar prata med en kille lite lätt och så inom sin tid skall väl vi träffas. Vi satt i alla fall och prata i telefonen sen kommer en dejt upp på tal. I något sammanband nämner han att han skall ha med sig blommor första gången vi träffas. Att jag inte satte mig i telefonen och grät, det var nära ska ni veta. Man jämför ju alltid med sitt x, eller jag gör det i alla fall. Mitt x köpte blommor till mig TVÅ gånger på två år och ni ska bara veta att första gången tvinga jag honom i princip. Det var på alla hjärtansdag och han fråga om jag ville hänga med in när han skulle köpa dom. Tror till och med att han inte hade pengar så han "lånade" pengar till dom. Själv så hade jag åkt iväg och köpt frukost, blommor, kort och choklad mm och sedan väckte jag honom med att klia han på ryggen. Andra gången PIKADE jag honom men han köpte ju ändå det var ju ett framsteg, fick jag tre fina gerbera. Så man kan säga att jag är liksom svältfödd på dessa saker.
Det är skit svårt att hitta någon normal kille ska ni veta, jag är inte jätte kräsen. Går mest på personlighet och kemi, är inte så utseendefixerad. Tror nog många men jag brukar bara säga att en kille jag var ihop med och som jag bodde med vägde liksom nästan 150kg och var ingen fotomodell. Men han och jag bara klickade, det var hans personlighet jag föll för.
Verkar alltid vara någon fel på killar jag träffar, jag har nog varit på dom mest spännande dejterna EVER. Ibland har det känts helt hopplöst, om det inte är killen som är helt vrickad är det hans familj. Så jag gav liksom upp för ett tag sedan men nu hoppas jag igen :)
Å nej är fortfarande inte klar med tapetseringen, men det kommer det kommer. Promise!!!

xoxo

2 kommentarer:

Wille sa...

Klart du ska fortsätta hoppas! Och tror inte du behöver fundera så länge på när du ska träffa någon, hittar inte du nån kommer snart nån att hitta dig. Enligt min erfarenhet är inte tjejer som dig singlar särskilt länge...
Fortsätt gärna slänga ut lite "hintar" på hur det går... :)

Kikkel sa...

Tack var söt och snäll du är "Wille", yes ska pika ut i bloggen ibland....